Saturday, January 2, 2016

F

Assalamualaikum and Hi.

Nak marah marah kat sini boleh tak? 

Ada sorang hamba Allah ni. Jiran bilik. Boleh dikatakan masa exam ni, memang dia merempat kat bilik aku. Makan situ, tidur situ, buat kecah situ. Awal-awal memang macam alah takpelah tetamu layankan je. Tapi sekarang ni rasa macam ergghhhh ughhhh aghhhh aku tak tahu lah. Bukan apa, bilik aku kecik. Kongsi pulak dengan roomate. And tiba-tiba ahli bilik jadik 3 orang sekarang. Dia memang baik, muslimah, tak tinggal solat everything. Tapi arghhhhhhhhhh. Entah lah. Yang aku perasan satu benda ni, dia ni kaki mengarah. Weh tolong tu, weh basuhkan tu, weh tu ni tu ni. Ewahh ewaah hotak kau buat lah sendiri gila. EEEEEEEEEeeeeeeeeeee sabo je. Roomate aku ni jenis tidur awal. So biasanya yang last tidur aku lah kan sebab kitorg berdua je satu bilik. Tapi sekarang da lah pulak dia ni ei aku kalau boleh malam tidur tu memang tak bukak lampu tapi dia ni haduhhhhh. Mulut pulak pot pet pot pet tak boleh senyap bangang lah diam lah eeii aku jahit jugak mulut tu. Entahlah weh. Dia tegur orang makan jangan bunyi tapi dia jugak yang makan chup chap chup chap macam trex. Kadang tu aku ni mulut kan jahat memang terlepas lah marah. Serba salah kut sebab dia tua sikit tapi dah memang bendanya betul kut ughhhhhhh. 

Sorry sebab aku tak tahu nak luah kat siapa lagi. Huhuhu kbai

No comments: