Wednesday, April 2, 2014

Assalamualaikum.

Firstly aku nak cakap bersyukur sangat-sangat dah masuk bulan April *tarik tisu hembus hingus* seriously, aku teramat lah sangat lah bersyukur sebab Mac yang ku benci telah tiada. Hm serius dho dah berapa ribu riban kali aku meng fcuk fcuk kan bulan tu disebabkan semua benda teruk yang jadi.

20 mac dah lama lepas. Hari yang menyedihkan. Serius, tak pernah rasa teramat sedih kecewa gila macam hari tu. Bila amek result kat tangan, terus terpandang Ajam kat tengah dewan and yes aku bla lalu pintu tepi lepas lempar sebijik senyum yang tak berapa nak jadi tu. Adegan kejar mengejar berlaku macam cerita kabil kusyi kabil gam bersaksikan ayah Ajam *serius yang tu aku malu* tapi aku tetap dengan ke-dono-an nya sebab dalam otak aku masa tu cuma ada satu benda 'toilet, toilet'. Dah boleh bayangkan apa jadi dalam toilet tu. Haha

Then keluar, terus cover senyum. And aku tetap senyum bila ada yang tanya 'dapat berapa' walaupun aku rasa macam nak bagi sedas dua penumbuk dengan terajang kat diorang. Semua orang lepastu cakap takpe, okay lah tu bla bla bla bla ayat basi yang selalu ada cam citer kat tv1 tv2 tu. Wa tak lut bhai.

Dah berapa hari lepas tu kira okay lah boleh jugak terima kenyataan apa yang jadi semua. Bayangkan lah bila orang tanya, kawan kau satu dorm berapa A? Anak cik dewan makan berapa A? Tu kawan rapat kau dalam kelas yang laki tu berapa A? and tak dilupakan, pakwe kau berapa A? I ken dai youknow camni punya down. Dengan perpisahan sementara selama hampir sebulan, result spm pulak macam ni. Down memang down tapi takkan aku nak bunuh diri pulak wakakaka aku still nak kahwin okay. Haha

Lepas tu amek lah cara sendiri baca blog orang orang dulu yang senasib baru lah ada macam motivasi sikit bila tengok diorang tetap berjaya dapat dekan tiap semester even result spm lagi K.O dari aku. Masa tu ada lah rasa insaf bersyukur. Maybe rezeki aku bukan kat sini. Ada lagi kat tempat lain. Kan? *ayat motivasi utk diri sendiri haha*

Apapun, walaupun aku kekadang ada menyampah orang pujuk *fakta aku bukan suka dipujuk* haha aku tetap nak terima kasih banyak-banyak sebab bagi aku semangat balik. Din, Anep, Danish, Ajam, Parent aku, sesiapa je lah kan terima kasih banyak-banyak. Kita compete lagi nanti eh kat U. Yeahh aku kalahkan korang nanti biar korang melutut merayu kat aku mwahahahaha *jangan tiru ancaman ini*

So, okay itu jelah. Bye.