Sunday, December 9, 2012

happy ending ?

ph. by Farahin Razali , p/s: aku semakin hitam -..-

ehemm ehemm testing testing one two three . cubaan cubaan cubaan suara *gayaNazriBob* ehemm ohkay Assalammualaikum everyone . Grace be upon you Allah , the Almighty with his blessings , now i can still breath . How are you guys? Are you doing fine? Good then . Lama kan tak nampak aku? Ohh well biasalah orang yang semakin busy sekarang ni kan ~*fliptudungbawal* sampai nak urus makan minum anak-anak pun tak sempat . aku campak je semua kat nursery , senang . bior diorang berkampung kat sana . padan muka mwahahaha . mulamula aku nak cakap thanks kat atok sebab sediakan aku wifi kat rumah so aku boleh lah kerje habiskan benda alah mengupdate blog ni sambilsambil membazirkan elektrik kat rumah dia sebab bukak suis tu suis ni semua . atok jangan lupa bayar okay . kang tak bayar macam mana kita nak datang main internet lagi . hahaha ohkay dah melalut -.- 

ph. by Alissa Jaslin

Ahh~ it's been awhile since my last super duper boring update . So here comes another post . Ohh btw dalam post yang lepas aku ada post satu gambar aku dengan mamat ni jugak an ? haa ni lah masa untuk penjelasan . 17112012 . tarikh ni aku akan selalu ingat , and aku mungkin takkan lupa :) he is mine . mwahahaha *evillaugh* . secara jujur lah kan . aku kan pernah kata A tu crush aku . well , sebenarnya A aku tu mamat bangla ni lah , Azam . ataupun lebih tepat Muhammad Azammuddin Bin Mohd Norman . aku tahu ramai dah dapat agak masa dapat tahu dulu tapi aku nak mintak maaf sebab aku pernah tipu bila korang tanya aku samada A tu Azam ke tak . Aku mintak maaf sangatsangat tapi aku memang tak dapat nak mengaku . Entahlah , mungkin sebab rasa serbasalah kat seseorang masa tu .

ph. by Alissa Jaslin , edited by me

Azam is a nice person , maybe ? hahaha he always been there for me no matter what . he listens to my complaints  . he keeps reminding me of myself . he keeps telling me to do good things. he convinces me i'm right , whenever i think i'm wrong. he loves me whole-heartedly . And yeah , that's how i love him . Wholeheartedly . 

ph. by Alissa Jaslin , edited by me. p/s:Azam tidur?

weh dol , kalau kau baca ni , aku nak cakap please lah jangan nak kembang lebihlebih . nanti merana aku dengar kau asyik ungkit pasal aku tulis ni lepastu tak habishabis puji diri sendiri -.-hahaha apepun thanks sebab terima aku dalam life kau . thanks jugak sebab kau selalu ada untuk aku . bila aku tenga betulbetul sedih , semua text kau buat aku happy dapat ketawa balik . even kadangkadang loyar buruk kau tu buat aku rasa nak hentak kepala kau kat jalanraya kasi pecah takpun aku nak sangkut kau dekat dengan kipas biar kau mati kena sembelih dengan kipas tu . hahahaha
aku rasa cukup lah tu . tak kuasa aku nak pot pet pot pet panjangpanjang . buat lenguh jari jemari I je tau . hahaha that's all my explaination . tentang seseorang yang dulunya cuma dianggap sebagai crush kini menjadi orang terpenting dalam hidup aku . yes i do love him . ada masalah ? kalau lu semua ada tak puas hati cakap ah , kita jumpa kat simpang 4 sana . wa no hal je weh . jangan lupa bawak sabit , kapak , tukul besi , playar muncung tirus  , apit G screwdriver semua tu tau . hahaha okayy that's it . see you guys later in the next post of mine . enjoy the pictures guys . babai everyone :) xx

"It's my honour to always protect you , take care of you and loving you . As you mean everything to me , i'm glad to do that ." -Aliyah Amirah

"I can do anything in the world even climbing to the top of the world, but forgetting you is the only thing that i can't." -Azammuddin

"You know what , obviously , I can't bear of losing people like you in my life" -Aliyah

"and you'll always have meaning in my life dear " -Azammuddin

"I love how I smile when I think about you" -Aliyah Amirah

"Hope that the fate is always taking our side , keeping we together . I'll pray to Allah everyday , to make our relationship last forever ." -Azammuddin 

"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams . i believe in my dreams all the time . How about all of you my dear readers ?" - Aliyah Amirah xoxo