Thursday, August 16, 2012

miss me ?

lepas sekian lama menyepi , baru aku berpeluang untuk mencoret kembali blog yang semakin usang kini . mungkin ada yang rindukan aku ? mungkin ? haha banyak yang berlaku lately ni . tapi tak tahu nak cerita apa . hanya gambar buat tatapan semua :)

masa ni ada kursus matapelajaran gitu lahh kat dewan . then , helikopter si muhyidin yasin tu mendarat kat padang sekolah . apalagi , memang jakun habis semua nak tengok . nampak tak muka over aku tu ?
hahaha

masa ni hari sukan . tengah hujan lebat kitorang lepak kat tepi dewan .

sehari sebelum hari sukan . perkenalkann *bunyi drum* ketua kelas aku , Aiman a.k.a babak

aku bibik separuh masa . haha :D malam sebelum hari sukan , atas pentas .

suka gambar ni :) hanim macam model

yang menolong sikit , yang melepak kat belakang sana ramai -.-

with the genious sulaiman :)

gayboy ? haha -.-

khemah kami :)

itu je yang mampu aku tunjuk . banyak sebenarnya lagi tapi takda masa . nanti aku rajin aku masukkan lahh . 

A , kalau lah kau tahu yang tu sebenarnya kau . memang mati aku . penat aku rahsiakan dari orang lain . dedicate this video to you dude ,


konon tu aku lahh . hahaha :D puihh 
Hey A , kalau kau bukak blog aku dengar lirik dia baik-baik .
kbye~

No comments: