Sunday, June 3, 2012

tunang tunang

Assalamualaikum semua ! 

rindu aku tak ? mesti rindu kan ? kan ? kan ? papp ! *kene sepak dengan kuat* adoi saket lahh! okay okay aku tak perasan lagi . haa , harini nak cerita pasal semalam aku pergi majlis akak aten tunang tuu . pagi tu singgah rumah syazlin afieka macam biasa . then , lepaklepak rumah dia sampai aku punya otak jadi kartun sebab aku tengok tv yang semuanya cerita kartun . first jimmy neutron , then spies apekebende ntah nama dia , pastuh detective conan (masih boleh diterima sebab aku memang minat conan) dan seterusnya naruto . mak uihhh . berpinar-pinar mata aku . kat rumah dia cuma ada aku , syazlin , dengan kakak dia Acha . aku pun tak tahu sebenarnya nama kakak dia apa . tapi family dia memang best gila . anak beranak semua otak gilagila . kecoh kut. 

kitorang bertolak pergi rumah aten dalam pukul 2.30 . cehh padahal syazlin cakap dengan yani dia datang pukul 2 . kesian yani .jalan dalam 10 minit then tahan teksi . aku dengan syazlin nak je cakap tolong rempit kat orang tu tapi ada ke patut dia suruh kitorang naik kereta sorong baby *sambil jari dia tunjuk kat dalam kedai* kalau nak cepat . ayoyo -,- berhenti kat bustop area jalan makmur berapa entah . kitorang suruh aten kutip kitorang . fuhh , nasib baik dia datang dengan terkedek-kedek dengan baju kurung biru polka dot putih dia yang ayu tu . hahaha :D sebelum tu , memang lumrah kan kalau ada majlis mesti kita bagi sumbangan sikit tak kisahlah banyak ke sikit . mak aku dah kirim suruh aku bagi mak aten . aku pun dengan happynya salam mak aten sambil selit sampul duit kat tangan . haa , mak dia terus "kau jangan nak ngengada' kau amek balik" . aku pun, "eh takpe makcik , mak bagi ni" . "kau jangan nak ngengada , amek " aku pun apalagi terus pecut keliling orang dengan kebaya aku tuh *flip hair* mak dia pulak boleh kejar aku lagi . mak ooi . dah nak balik baru dia terima . hahaha :D lawak bhai kene kejar dengan orang tua depan orang ramai . dah tak ayu dah aku .

saya dan aryani amran . kami peminat Sugha Jung :) awak pula ?

syazlin dan saya . dia agak kepoh daripada saya

ye ye , tak perlu cakap . saya tahu saya comel . kiss sikit :p puihh . hahaha :D

kami dengan kaka aten . 

kami awesome kan ^.^v

aten dan saya . saya tahu saya lagi ayu dari dia . hahaha :p *perasan

ni lah mak aten . makcik , saya rasa kalau makcik masuk lari 100 meter makcik mesti champion.

saya dan azy . okay saya mengaku dia lagi comel dari saya -,-

No comments: