Friday, June 1, 2012

out

Assalamualaikum :)

harini saya nak jadi sopan . taknak mencarut lagi macam harihari yang lepas . mulut saya ni haa jahat sangat sampai macam boleh tampar-tampar kasi leper macam lempeng yang mak saya buat . sedap tau lempeng tu makan dengan sambal tumis . awak semua pernah makan ? eh apa saya membabo ni ? eh , apasal mencarut lagi ni ? *tamparmulut* . 

esok saya keluar . nak pergi majlis pernikahan kakak kawan saya Siti Nur Fatin ataupun dikenali dengan nama manja Aten ataupun bagi saya dia lebih senang dipanggil kerempeng . hahaha :D harap dia tak baca . dia memang kerempeng what ? tak caya ? sudaahhh . tadi saya dah cakap dengan abah yang saya nak pergi dan saya mintak tolong dia hantar saya ke rumah syazlin . tapi dia diam je . orang kata diam tandanya setuju , senyum tandanya suka . eh ? kan saya dah merapu lagi *mukablur* awak semua doakan saya tau . dah lama saya tak jejak kaki kat tar depan pintu gate rumah saya . cuti ni dunia saya hanya dalam bilik je . apa saya buat ? biarlah rahsia . hahaha :D eh , saya nak tidur . esok nak bangun awal pergi rumah syazlin . selamat malam semua dari saya minah gorjes (dah lama abe tak panggil saya gorjes :/ tapi saya tetap nak guna) awak semua jangan fikir lain pulak tau . byee~

tak dinafikan Aten lebih tinggi dari saya tapi kalau saya pakai high heels , aten yang kalah .

No comments: