Sunday, May 27, 2012

holidayy :)

ehem ehem , testing testing one , two , three , okehh Assalamualaikumm penduduk dunia !

wallaweh , nilah holiday ebelibadi !! *jogetgelekgelek* ahhaa . mesti korang dah plan macam-macam untuk cuti yang indah permai ni kan ? untunglaahhh ~ aku ? percutian yang indah atas katil je lahh -,- selamat bercuti budakbudak sekolah dan selamat meneruskan kerja wahai ibu bapa tercinta . 

aku baru habis exam isnin hari tuhh . of course mid year exam . seram siott . dah lahh susah . harapharap result ni ada improvement dari ujian yang dulu . Aminn . berita gembira , AKU TAK FAIL PHYSICS ! yeayyy ! gembiranya , gembiranya :D everyday i'm shuffling ! oyeahh , oyeaahh . even dapat C pun tak kesah , memang happy gila kut . okay lahh kan . mula-mula , fail . lepas tu , dapat gred C , then naek lagi , naek lagi sampailah satu masa dapat A+ . InsyaAllah :) haa , ni lahh result Ujian pertama aku . gempakkan ? well , ni lah budak SBP yang ''berjaya'' . hahaaa :D  klik untuk lebih jelas



sangat cemerlang , gemilang , terbilang dan ke longkang right ? takpe , takpe . nanti kita fight SPM tahun depan samasama tau :p cuti ni aku rasa memang tempat aku atas katil je . tak kemana pun . kalau kene pergi manamana pun aku malas . better aku qada' tidur aku yang tak pernah cukup semenjak sekolah sana . kalaulah korang rasa apa yang aku rasa -,- maunyaa haduuiii . tapi aku tak menyesal sebab apa-apa yang berlaku mesti ada sebab . mana tahu aku dapat 9A+ pulak SPM tahun depan ? Aminn . kita hanya merancang . hanya Allah yang menentukan . bila aku bosan kat rumah , nak tahu aku buat apa ? aku melukis lahh wehh . ni lahh hasilnya :

kadang-kadang aku terfikir , entah-entah nanti aku jadi arkitek :p haha Aminnn

ataupun mungkin pelukis komik ? 

atau barangkali pelukis potret ? 

apapun bidang tu , aku tak kesah . semoga dia bawak kebaikan kat aku and orang laen jugak . sekaranglah masa yang sesuai untuk kita semua belajar dan mencungkil bakat yang ada kat dalam diri kita . jangan pendam . macam hari tu English Club kat sekolah aku adakan audition nak cari penyanyi untuk buat group yg ala-ala macam cerita Glee tu . haa , ramai pun yang rupanya ada potensi . aku tak lahh sebab aku tahu suara aku terlampau sedap sampai semua orang kalau dengar pun terlopong mulut . dania masuk beb . dia nyanyi lagu Someone Like You nyanyian Cik Delle . haa , classmate aku Danial pun masuk . dah lahh suara dia sedap gila kalau azan , ni kan lagi menyanyi . harap-harap korang terpilih . mana tahu masuk tv kat bilik rehat ? kan ? okayylah , wa chauu dulu .


HAPPY HOLIDAYSS DOING YOUR HOMEWORK :P

No comments: