Friday, April 27, 2012

come on , come on

ohoi hooii ! hahaha :D sebelum tu Assalamualaikum ,

lama gila tak update blog . dah berabuk dahh blog ni . tiup sikit , puhh puhhh . haa , now clean and clear . busy gila kut sekarang ni lagi lagi bulan 5 dah nak mid year . ohhmyy , rasa macam sekejap gilaaa 0_o yang paling paling aku risau of course lahh physics . satu-satunye subjek yang boleh buat aku rasa macam nak termuntah bila tengok selain daripada addmath . ohh cikgu , saya tak mau fail lagi -_- 

nak tahu tak , hari tuhh kan 14/4 aku dapat Big Apple . wahhhh :D happy gila . sila jangan cemburu ye . hahaha . apa ? siapa bagi ? hehehe , adalahh . biarlah rahsiaa *ala-ala siti nurhaliza menyanyi . tak sangka gila kut . time membe aku pass kan kat aku , aku dah terkedu depan bilik . ternganga melopong besar gitu mulut aku . yang kelakarnya , aku terkedu tapi budak bilik aku dah menjerit melolong segala bagai --' apa yang sedang berlaku ni ? hahaha . lantaklahh , asal korang happy and dapat sekali . mehh sini aku tunjuk bukti , ecehh : 

sila abaikan mangkuk maggi dibelakang tu ye --'

okayy next story . time kejohanan olahraga tu , aku dengan dania dapat lah jumpa dengan qamarina yang sekarang ni kat samura . dia masuk acara apa ntah . sedihh time tu . orang lain semua dapat melepak kat rumah tapi aku dengan bape budak lagi kene berjemur semata untuk buat jualan . oyeaah , memang muka aku terbakar gila kene sunburn . sampai hanif dengan aiman pun kata muka aku dah gelap -,- okayy aku dah tak boleh nak nafikan itu ye . lantaklahh , time sekolah ni lahh kita kene aktif ye anak-anak . nanti dah habis form 5 kau nak melepak kat saloon ke spa ke 24/7 pun suka hati kau lahh . tauke kedai tu konfem tak marah sebab kau dah banyak menyumbang kat kedai dia . 

akhir-akhir ni dah berapa kali ada budak cakap dengan budak kelas aku suruh kirim salam kat aku . dengardengar macam budak kelas khawar . tak sure lahh betul ke tak . entahlahh , biarlahh . bulan depan dah exam wehh , EXAM . wake up , wake up anak-anak . kita tak mahu banana fruits two times tauu . subjek first , chemist . selasa , bio . rabu , physics . ohhmyy , mesti tu jadi minggu-minggu aku frust gilaa . dah lah exam 3 minggu . adooi *tangan di dahi dan pengsan . maunyaa aku jadi zombie time-time macam tu . doakan aku tauu korang . moga-moga kaputusan mid-year ni lebih baik dari UK1 hari tu . Aaminn . okayy lahh , gua chauu dulu . tataa ~




No comments: