Sunday, April 29, 2012

diriku :p

hajimemashite dozo yoroshke :)
haa , harini disebabkan kebosanan yang melanda diri dah tahap babeng , biar aku cerita pasal aku pulak . mungkin agak membosankan bagi sesetengah orang dan tolong jangan buat bunyi kroah kroah kroah tu ye . sangat lahh hodoh sekali bunyinya itu :p okayy , let's start .

basic :)
nama full aku , Nur Aliyah Amirah Binti Mohd Salleh .
mula mengeluarkan tangisan yang pertama pada 5 Ogos 1996 .
sekarang tinggal menetap di Taman Puteri Wangsa , Ulu Tiram .
anak first dari 5 orang adik beradik -,- *sangatmenyedihkan*
sangat suka menyanyi ye even aku tahu orang lain pun annoying kalau dengar --' so what ? ada aku kesah :p
dari form 1 aku dah dibesarkan kat hostel oleh mama bedah . aicehhceh :) sampailah awal tahun form 4 .
kasihmu memang besar lahh cikgu tapi tetap tak boleh kalahkan mak aku :p
dalam masa-masa tu lah aku ni rapat dengan kawan-kawan aku macam adikberadik and sebab tu jugaklah aku dengan adik-beradik aku tak pernah rapat .
nak buat  macam mana kan . diorang memang ohhsemm .
alaa , rapat cenggini ,

dari form 1

form 2

form 3

sampailahh form 4 

Cintan Cintun :p
first time bercouple ni time darjah 6 , biasalah zaman tak matang . tapi kalau hanif mesti dia kata zaman hingusan -..-
last couple form 3 , itu pun bodoh-bodoh jugak sebab kene bet untuk mainkan hati laki --'
sakitkan hati orang dah terlalu ramai yang aku buat and dah ramai orang buat kat aku . so , fair and square lahh kan ? 
of course aku ada crush . siapa ? pandai lahh lu cari sendiri :p tapi memang dah lama tersebar kut yang aku minat mamat ni . aisehh man *malumalu*
dia comel tauu tauu . hahaha :D pernah jugak rapat dengan dia tapi tu cerita lama .

study :|
sekarang sedang belajar di SM Sains Sembrong , Kluang yang merupakan kawasan ala-ala hutan Amazon gituhh .
subjek yang boleh dikatakan aku minat , Pendidikan Islam lah kut . sebab senang .
subjek yang lemah , of course lah physics . rasa geram je tengok paper tu comel sangat sampai nak renyukkan masuk bakul sampah .
mentor aku dengan budak bilik aku campur dengan budak bilik dania is Cikgu Siddiq . not bad lahh even membosankan tahap tak terkawal . tapi kalau dia belanja , fuhh memang itu yang aku tunggu-tunggu .

ni kelas aku . btw , dania kelas bawah tapi menyebok je time ni -,-

okayy , lastly pesanan dari aku ^^
aku okayy dengan orang yang okayy dengan aku .
ada jeles meles , lantak kau lahh .
kalau tak puas hati mehh jumpa kat simpang .
takpun kalau aku dah balek asrama , 24/7 ketuk je lahh pintu bilik 3 . kasi settle semua :p
chauu dulu , Assalamualaikum :)

No comments: