Friday, March 16, 2012

tooo fast

Assalamualaikum ,

wahh pejamcelik pejamcelik cuti dah nak habis wehh . seminggu macam tak terasa langsung . gilaa cepat masa ni berlalu . macam sengaja lahh kan nak suruh aku mengadap mukamuka cikgu kat sembrong sana . apepun , good news : aku dapat jumpa kawan aku balik . bad news : aku belum siap homework wehh 0_o macam mana nih ? macam mana nih ? tu lah aliyah . orang cuti buat homework , kau online je memanjang . kan dah jadi macam ni *gelengkepala* . lain kali tak mauu buat lagi tau aliyahh . okayy , rasanya esok mesti jadi hari yg busy dalam sejarah aku balik rumah masa cuti . hadooiii --' cikgu tu pun satu , yg rajen sangat kasi homework banyakbanyak buat apa ? menyusahkan diri cikgu je nak angkut dengan tanda homework kitorang nanti . tu punn kalau kitorang dah siap lahh . apepun , khamis lepas aku hang out dengan diorang .pergi mana ? alaa , ksl je kut . 

pagipagi bapak aku dah hantar aku pergi rumah syazlin . yeahh , macam biasa lepak rumah dia dulu before pergi manamana . hahahaha :D dalam masa yang sama aku dapat menjimatkan duit sebab mak dia masak :) i like it like that yeayy ! tadah perut je kalau datang rumah dia . hahaha :D tak tahu malukan aku nihh ? well , rezeki tak baik ditolak bak kata orang duludulu . then , dania pun datang rumah syazlin jugak . kitorang pun bergosip lah segale bagai sebab aku dengan dania ni agak ketinggalan . maklumlah , sekolah kat hutan . tengah hari tu kitorang pun bertolak lah dengan fatinqyla sekali yg dah lama menunggu kat bustop . macam orang jakun gilaa masa sampai ksl . yelahh , masingmasing first time gitu .so , agak jakun lahh kan . then kitorang tengok movie . nak melayan kepala sia dania ni kitorang tengoklah cerita kartun 'THE LORAX' . boleh tahan lahh . tapi si syazlin ni boleh pulak tido masa tenga tengok --' alasan dia ? bosan . hahaha :D pastu dania pergi date dengan amir jap kat jco . tak nak kacauu weh sebab tu aku bla . maaf ye dania . 

btw , nilahh some picture yg kitorang capture berbekalkan dania punya camera . muka masingmasing beria gila lahh kan sebab fist time pergi .

di area rumah syazlin afieka

peace to fatin aqilahh
ehh , dania dengan AE kasut samelahh :)

meet the tunjang , Intan Anura

muka annoying syazlin lawak gilooo :D

kami budak suka buat roadblock tengah jalan (Y)

meet Lyana Aniera :)

alolo sweetnya korangg :) phewitt *kenyitmata*


 
ni lahh gaya budak sakai pergi jalan . buruk ? aku tahuuu :p




No comments: