Saturday, March 17, 2012

home

ohhmyy , esok dah balik :'( tak suka sehh nak jejakkan kaki dekat hutan rimba tu . haa , sukalah tu gelakkan aku  kan ? *kutip selipar baling kat readers* 
nasib baik tadi dah siapkan homework yang banyak gila vavi tu . at last , victory is mine! *melompat atas katil* tak macam lenguh gila tangan buat karangan yang dah mengalahkan bebelan nenek aku kat kampung tu . opps , maaf nek . cucumu ni tak sengaja  tersebut tentang nek . hahaha :D ape pun aku dah siap homeworkk ! oyeahh oyeaahh . siapa dah siap ??! Aliyah . siapa dah siap ??! Aliyah . kfine , tu annoying . rasa macam terlebih gembira sebab dapat siapkan . kau hadoo ? *angkat kening*

btw , aku nak bawak balik hostel apa je eh ? okayy , makanan perlu , baju segale bagai pun , phone . eh phone ? lupe pulak aku punya belum dapat lagi -,- sedih siott . terpaksa aku menjalani hari-hari tanpa phone dah nak dekat 2 bulan sebab kene rampas . walaupun tu phone cikai , tapi ade sentimental value gituhh . sedihh gilaa . malasnye nak menghadap mukamuka cikgu yang membosankan kat sekolah . kalau hensem macam artis , cantik macam lisa surihani takpe lah jugak . ni ? *garu kepala*

apepun SELAMAT HABIS BERCUTI :p


No comments: