Friday, March 9, 2012

story of us

Assalamualaikum ,

first of all , sorry dah lame tak meng-update blog. sekarang baru ada masa . aku nak cerita pasal budak kelas aku . aku tak tahulah kancerita yg disampaikan orang ni betul ke tak . diorang pergi gosipkan aku dengan sorang hamba Allah ni . and i was like, " what?" . oke , fine .

then tenga duduk sorangsorang tibatiba teringat kat SSI . honestly , aku sangatsangat rindu dengan dia . tapi dia tak pernah pun . alaa , macam dalam novel gituhh la . yg dikejar tak dapat , yang dikendong berciciran . haha :'D  apepun , aku berani bet dia dah happy sekarang . orang macam dia tak pernah kut kalau tak happy , kan? kalau kat Sasem , bila kat kelas ke , dorm ke , mesti aku tengok pencil case or purse aku . kenape ? sebab aku simpan gambar dia kat situ . kadang-kadang farahin perasan kalau aku tenga tengok gambar dia , tp selalunya aku yg bagitahu dia . sumpah rindu gila dho . Dia dah tak perlukan aku . Ya Allah , bawalah dia jauh dari ingatanku . 

kepade kawankawan aku , of course aku sangat RINDU and sangat SAYANGKAN korang .sorry kalau aku dah lame tak contact korang . kekangan masa buat aku susah nak cari saat bersama korang . trust me , i think about you everyday , every minute , every second and every air that i breath . bila aku tibatiba diam ke , kadangkadang fiena tanye aku , "kenape kau senyap? kau rindu diorang eh ?" and aku just boleh angguk je . mata aku dah bergenang time tu . bila dania dah datang , dia cerita pasal korang , bertambah bergenang air mata aku . sumpah , walaupun dah sebulan lebih tapi aku still friend-sick bukan homesick macam budak lain . yelah , kita dah hidup samasama dekat 3 tahun lebih . dah macam satu family . macam yg kita pernah berangan dulu nak duduk rumah panjang samasama sampai dah kahwin , dah dapat anak . hahahaha :D ingat tak ?

okelahh , aku dah penat . btw , aku nak tunjuk gambar roommate aku dari first masuk sampai tahun depan .


dari kiri syuhaidah , sharmin , eza najiha dengan fiza . yg budak comel yg lain korang tahutahu jelahh :) *perasan*

okayy , lastly i want to say , oppss sorry . i mean i want to scream :

I MISS YOU FORM 4 SSI-AN :')

No comments: