Saturday, February 25, 2012

SASEM

okeh , aku nak cerita pasal sekolah baru aku ni iaitu Sekolah Menengah Sains Sembrong ataupun nama glamer dia SASEM . sekolah ni actually not bad . okelahh . masa mulamula masuk tu kitorang ada minggu orientasi . nak tahu berapa hari kitorang orientasi ? 2 minggu . means dalam masa 2 minggu tu kitorang takde belajar apepun . just , orientasi maenmaen macam budak tadika gituhh . kat sini rumah sukan aku yang baru is Hisammudin (kuning) . kalau rumah sukan yang lain tu macam Syed Putra (merah) , Ismail (hijau) and Abd Rahman (biru) . setakat ni persaingan paling sengit rumah kuning dengan merah sebab markah dah nak sama . ahh , abaikan yang tuhh . macammacam benda kitorang buat . tapi , yg paling tak boleh nak dilupakan is Malam Pesona Bintang . finalis yang dapat pergi final cuma puteri Ismail , putera Abd Rahman , puteri Hisammudin and putera Hisammudin . see , siapa paling power sekarang ni ? hahaha *ketawajahat*

apepun , kelas baru aku 4 As Syafie . diorang ni not bad lahh . yang ni ahli ahli nya :







aku duduk belakang sekali dengan farahin . dah dia je satu sekolah dengan aku dalam kelas tu . so , dia kan pandai senang kalau aku nak tanya apepe . btw , farahin agak popular ye kat sini . ade sorang mamat ni ala-ala ustaz minat dia . dia pakai songkok dalam gambar kat atas-atas ni . lagi satu , farahin kan pandai ,so ramai lahh yg selalu datang meja dia baik laki ke perempuan sebab nak tanya soalan . sampai aku kat sebelah dia nak tanye soalan pun kene take turn . adooii --' 

nak tahu tak kitorang pergi sekolah pukul berape ? 6 lebih siot . tak pernahpernah aku seawal macam tu kalau kt ssi dulu . suasana kitorang pergi sekolah tu macam ni ;




gila awal lahh aku cakap . penat memang kalau korang tengok dalam gambar ni jarak perjalanan tu berapa jauh seh . tp lamalama aku dah biasa dah . btw , ni list budak kelas aku :
  • hakimie
  • danish
  • syafiq
  • daniel
  • sulaiman
  • hidir
  • aiman
  • izzudin
  • fitri
  • azam
  • iskandar
  • ikhwan
  • hanif
  • alif
  • farahin
  • iqa
  • ira
  • farzana
  • lissa
  • zaty
  • ummi
  • hazira
  • hanisyera
  • sharmin
  • fiza
  • syuhaida
  • eza
tadi pergi ssi :) happy gila dapat jumpa diorang balik . ssi ade larian sihat , so aku datang menyebok je kat situ . haha :D macammacam seh dah berubah . aku baru keluar kejap dah macam gini punya berubah . haduii , ketinggalan rupanya aku semenjak duduk sekolah dalam hutan tu -,- apepun , ni dia some quality moments aku spend dengan diorang .








No comments: