Tuesday, January 24, 2012

teeeeet -,-

tarikh 30/1 dah nak dekat . sedih gila sekarang ni sebab still tak boleh terima realiti . sebenarnya lebih kepada tak sanggup nak tinggalkan kawan . yelahh , bayangkan kitorang semua dah samasama dari form 1 lagi , tibatiba semua berpecah . sorang ke sana , sorang ke sini . sumpah aku masih perlukan diorang lagi . agak keterlaluan kalau aku kata aku lebih selesa dekat asrama dengan sekolah banding kat rumah . tapi tu lah realiti bro . dengan siapa lagi aku nak ketawa macam orang gila ? and yang paling penting sekali , dengan siapa aku nak bergosip ? huwaaa :'( aku mesti rindu semua saat tu . even maybe aku akan dapat kawan kat sana , trust me , no one can replace all of you . macam mana kita nak nyanyi lagu samasama time prep ? hey , aku perlukan korang as sumber kekuatan untuk atasi kelemahan aku . the hardest part in life , bila nak capai sesuatu impian , kita terpaksa berkorban dengan meninggalkan orang yang kita sayang . its not easy untuk buad macam tu . kalau boleh aku rasa macam nak angkut korang sekali , sumbat dalam beg , and seludup korang masuk sana . perggh , tu pun macam boleh je .

btw hari ni aku demam . orang kata maybe sebab aku terlalu takut kehilangan korang ataupun aku rindu korang . betul lah tu kut . haha :'D tak tahu nak tulis apa lagi . chauu .

new school is not the same without you



No comments: