Monday, January 30, 2012

i'm home

ya Allah , memang tak boleh nak describe lah feeling aku sekarang ni bila dah berpisah dengan diorang . gila sedih !sekarang aku kat rumah , meninggalkan diorang semua yang still kat asrama sekarang ni . i wonder apa yang diorang tengah buat sekarang ni . memang aku sangat sedih tapi aku try untuk tak menangis masa pergi tadi . kenapa ? ayah dengan adik aku ada weh ! jatuh saham aku :p

dalam sedihsedih tu ada jugak yang buat aku happy hari ni *senyummemanjang* . guess what ? aku balik dengan Muhammad Firdaus Bin Basri hari ni ! clap clap clap , oleeeyy ! hahaha :D memang macam tak percaya gila . bayangkan eh , aku memang dulu berangan nak balik dengan dia . since tahun lepas lagi kut . tibatiba masa last day aku kat sekolah ni dimakbulkan jugak lah :) aku memang terharu gila dengan diorang . dah lah diorang tolong amikkan gambar daus .

No comments: