Friday, January 27, 2012

waiting

esok balik asrama *buatkaliterakhir* and i was like ,
 ''yeeeaayyy!'' but at the same time *lapairmata* .
 macam mana aku nak survive lepas ni ?
 doakan aku kuat .
 kiranya  time outing hari tu last aku keluar dengan korang .
 tsskssktssk *hembushingus*



eh eh qila , sorok qila duit tu , naya nanti orang tengok :*

okayy , itu sahaja gambarnya . tak banyak mana . nak tengok lagi pergi bukak facebook aku . haha :D they so cool . sayangsayangku semua , nanti jangan menangis tau isnin nanti . kalau tak aku pun ikut meleleh banjir airmata karang . my job was done here . the time that we have , i kept like a photograph :') Insyaallah aku akan okay kat sana . doakan kami yang kene pindah ni demi masa depan yang lebih terang macam spotlight . belajar rajinrajin . aku tahu korang semua ni , sayangsayang aku semua ni , pandai sangat . cuma korang kene tambah usaha tu banyak sikit . ohh dan jangan lupa doa dengan solat . baru lengkap and Insyaallah korang berjaya dengan cemerlang . isnin ni hari terakhir kita bersama . jangan hantar aku pergi dengan airmata , nanti aku pergi dengan hati yang serbasalah . hadiahkan satu senyuman untuk aku biar aku pergi dengan rasa bangga ada kawan yang super duper awesome macam korang . okayy ? i do love you :) 




No comments: