Monday, January 30, 2012

dear member

hari ni aku cuma nak bercerita pasal kawan aku yang susah dan senang bersama , sakit perut sakit hati bersama :) ni random je eh letak .

dua budak pendek ni . what ? aku tinggi lahh . cuba tengok betulbetul .
tinggi kan ? kan ? kan?
haha :D sebenarnya lebih kurang je semua tapi aku tetap dengan pegangan yang aku lagi tinggi dari diorang .
okayy , kita start dengan Dania .
Dania : even aku tak rapat sangat dengan kau dulu tapi kita still kawan .
and at last bila samasama masuk form 3 , bila kepala duadua sama senget ,
rupanya kita ni ngekngok jugak eh .
teringat ciptaan catwalk kita , macam mak nyah balik pasar dah .
kau je lah yang sanggup bergandingan dengan aku buat catwalk tu .
then , ingat lagi tak kita samasama kerjakan rambut kita masa aku kat rumah kau ?
sanggup berkongsi duit untuk benda yang RM21.90 biar samasama nampak .
tapi yang paling menyerlah mestilah kau :p aku punya nampak sikit je .
masa tu aku cop kau as budak nakal .
okayy , next .
Aqilah : weh , kau lah teman nak jaga koop dengan aku . nanti aku takda kau jagalah dengan dania ,
nazifah , semua tu . jaga koop betulbetul .
eh , apa kejadahnya aku ni ? orang suruh belajar betulbetul ,
aku suruh dia jaga koop betulbetul pulak -,-
maaf , sama je kut . daripada situ kau boleh belajar . kan ?

syazlin : siapa tak kenal perempuan ni memang aku dah tak tahu nak cakap apa lagi .
seantero ssi tahu kut siapa syazlin afieka ni .
dengan ketawa galak dia , suara besar dia , hmm memang confirm popular .
haha :D gurau saja .
dho , thanks sebab jadi membe aku time form 1 lagi .
thanks jugak sebab banyak buat aku ketawa disebabkan perangai kau yang gedik habis tu .
kau lah ratu gosip kitorang . macam mana kitorang nak gosip kalau kau tak ada ?
apapun , belajar rajenrajen . jangan lupa aku :')

Bella : hei tepung ! *maaf*
kau ni overdose terlebih putih lah . tu yang orang panggil kau tepung tu , ini .
apepun , nanti simpan cerita AH kau untuk aku tau ?
aku tak nak miss satu apapun . tau ??
kau ni lah teman buat jahat aku , teman pergi toilet dengan aku dulu .
nanti jangan lupa aku .
aku rindu gila dengan kau duhh :*

Aten : Siti Kerempengg !
haha ;D rindu nak panggil kau cenggitu nanti dho .
nanti kau hilang geng orang yg rambut cam kau :p
bukan hilang , tapi kurang .
terima kasih gila bagi anak patung tu .
aku terharu dho :')
sayaaang kau

act , aku nak buat banyak lagi tapi aku dah tak boleh nak bukak mata besarbesar lagi . maklumlah mata aku ni macam mana kan ? okayy , that's all . thanks for being my super duper awesome girlfriends along 2009 , 2010 , 2011 , and 2012 . i love you dude :* ohh and by the way , thanks kepada sesiapa yang banyak tolong aku pasal daus . aryani , nurin , hanis , qila , and semua lahh . terima kasih sebab sudi jadi matamata spy aku yg tak bergaji . aku akan ingat apa yang korang buat semua ni . aku terharu masa korang tolong aku nak balik dengan dia . memang tu yang aku nak since kita form 3 lagi and tak sangka dapat , time last day aku kat sekolah pulak tu . untuk daus , i'm going to miss you dude . thanks sebab balik dengan aku hari ni and thanks sebab layan aku :)



No comments: