Wednesday, January 25, 2012

crazy but true

pernah tak korang rasa apa yang korang buat selama nihh tak pernah dihargai ? aku bet , mesti pernah punya . same goes to me . menyesal bila fikir balik . for once , tak boleh ke aku buat apa yang aku nak , lepas ni bukan aku ada lagi kat sini . so , let me do what i want lah . tak perlu control aku . you're such a queen control . itu salah , ini salah . susah sangat ke nak faham apa yang aku nak ? bila suruh aku buat something , i did it perfectly tapi balasannya ? aku tak faham lahh . hidup memang macam ni kan ? semua cakap tungganglanggang , main redah tak tengok kiri kanan je . ohhmyyyyy , disebabkan nak redakan kemarahan aku ni , segala tabtab aku bukak . one tab for facebook , one tab for twitter , one tab for blogger , one tab for youtube dan lainlain . i'm kinda stress right now .


No comments: