Friday, January 20, 2012

say HELLO to GOODBYE

Assalamualaikum :)

pertamapertama sekali aku nak say sorry pada sesiapa yang aku pernah buad dia sakit hati . aku sangatsangat mintak maaf sebab tak mampu nak jaga hati korang dengan baik . nobody perfect right ? aku memang bukan yang terbaik tapi aku try untuk jadi kawan yang terbaik untuk korang . korang dahh sangatsangat sempurna untuk aku . memang kadangkadang kita selalu terasa dengan apa yang orang lain buad , tapi percayalah , benda yang kita terasa tu will be benda yang paling kita rindu . aku memang salute habis dengan korang . percaya tak kalau aku kata disebabkan korang aku dapat result yang cemerlang ? memang tu lahh kenyataan beb . bila aku tengok korang study , baru aku tergerak nak study even dalam masa yang sama kita still bolehh mainmain lagi . kelakar bila ingat balik . perangai korang yang tak pernah berubah dari form 1 memang sebijik macam kanakkanak 'istimewa' . cuma bezanya korang orangorang yang teristimewa dalam hidup aku .

teringat bila time makan or minum malam , korang yang dah lari pecut sampai ke depan mengalahkan budakbudak form 1 yang lain -,- perangai gilagila tu lahh yang bakal aku rindu nanti . then time kita ramairamai order chickenchop hb , tak pernah serik even dahh kantoi dengan warden banyak kali . sebab tu batch kita dikira paling nakal tapi dalam masa yang sama paling gila best ! for sure aku bakal rindu mukamuka yang gila ni . memang lahh ramai budakbudak lain yang bakal sama sekolah dengan aku macam mus , adlia and lainlain tapi diorang tak sama dengan korang . aku mesti rindu gila nak buad jahat dengan korang .



hey kak limah ! terima kasih sebab sudi jadi telinga aku sepanjang kita samasama sekolah dari darjah 1 lagi . perangai kau yang cannot go on tu memang konfem aku ingat selalu . nanti time aku kat sana macam mana aku nak dengar cerita kau dengan capital 'y' ? macam mana aku nak dengki kau tabur bedak dalam locker kau ? macam mana aku nak dengar segala story kau ? urrgh ! takpelahh , dalam hidup memang mustahil untuk orangorang yang selalu disisi kita tu kekal . jangan lost contact dengan aku tau :')


hey budak . walaupun aku dah takde , jangan lupe aku . segala rahsia kau insyaallah aku akan simpan . jaga diri elokelok bila aku takda nanti . jangan sedihsedih . you were happy before you knew him , this proves that you can be just as happy without him . you are the thoughest girl i ever found . kau kuat KHAIRUN NISA !





doakan aku tau :') and pleaseplease doakan aku kalau jumpa kawan baru aku takkan lupakan korang . aku mintak sangat . aku takut je kalau tibatiba aku lupa korang . okelahh . lastly , YOU ARE THE BEST THING THAT EVER BE MINE . belajar betulbetul . jangan tinggal solat oke ? sayang korang . thanks for being my 'girlfriend' and 'boyfriend' . kepada Daus , thanks for making me laugh when i'd almost forgotten how to . kau mesti happy sebab dah takde orang yang nak stalker kau gilagila macam aku . hahaha :'D aku dahh lama lepaskan kau sejak 20112011 . live your life freely dear . you are the best thing i never had . te quiero Muhammad Firdaus Bin Basri .




No comments: