Sunday, December 25, 2011

senyum :)

sekarang ni aku tersangat lahh happy . semalam jalan ngan mak aku pergi survey laptop . rase macam nak lompat je sekarang ni lahh . phone pulakk beli nanti . i'm happy ! tapi setakat ni tak tahu nak phone cam mane lagi . tak kesa lahh asal ade ^ ^ . 

sepanjang cuti ni memang memang memang sangat membosankan . aku geram lahh . betul ke kalau dahh namenye perempuan asyik kene dok dapur je ? i'm not interested . tak semestinye kan ? hadooii --' aku bukan jenis yang macam tu lahh . kalaulahh ade kawan kat sini -,- tengok jiran aku tu , ijat . dahh ade kawan dahh . padahal dia sebaye aku pastuhh sekolahh kat al-attas . maybe sebab dia lelaki , tu yang senang dapat kawan kuut . apepe je lahh .

esok maybe aku keluar . dengan siape lagi kalau bukan si syazlin afieka . mane lagi kalau bukan cs . tapi aku belum ckp lagi dengan abah . harap dia bagi . puhh kanan , puhh kiri . hehe :D oke lahh , chauuu

No comments: