Thursday, December 22, 2011

result

first sekali aku nak cakap syukur alhamdulillah sangat-sangat mase dapat result tuhh . tak terkate betape gembirenye . mase sampai sekolahh aku memang dahh seram sejuk . bedebar-debar macam nak tercabut jantung aku :p lagi-lagi bile mak awal-awal dahh bagi warning " kak , kalau kau tak dapat 9A , mak kejar kau satu sekolahh . " then aku tanye mak aku , " kalau 7A ? " . mak aku pun , " mak masukkan kau pusat pemulihan akhlak " . " kalau 6A ? " . jawapan yang paling aku takut keluar dari mulut mak aku , " sekolah agama " . time tuhh aku dahh macam " OMG ! " . mase first masuk dewan , orang pertama yang aku nampak  and buad aku terkedu sekejap , robocop . then lame menunggu sampai nak gugur jantung aku baru dia umumkan siapa yang dapat .  tapi , alhamdulillah sebab dapat result yang ok :)


tapi dalam mase aku happy , aku ade sikit tak puas hati dengan care sekolahh handle bende nihh . memang takk dinafikan ade sesetengah mak bapak yang belum settlekan 'hutang' diorang . tapi , bile budak-budak tuhh dah mengharumkan nama sekolahh , segale hutang tu tolak lahh ke tepi . result tetap result . aku tahu ramai yang kecik hati sebab name diorang takk diumumkan . tapi , sekolah ni .... adoi ! apepun , congrates kepade yang dapat result . cemerlang atau tidak bukan tu jadi masalah . aku tahu diorang dahh berusaha . takpe , pmr ni jadikann pengajaran untuk spm akan datang . aku tahu diorang mampu buadd yang lebih lebih lebih baik lagi :) kan ?

#post aku kali ni bukan nak berlagak , tapi sekadar nak berkongsi ape yang aku rase dengan siape yang sudi :)

No comments: