Wednesday, December 28, 2011

out

semalam of course bitrhday kawan aku yang buncit tuhh , syazlin afieka . kitorang keluar pergi cs #nak celebrate lahh konon . pagi-pagi aku dahh keluar rumah nak pergi rumah dia . makk ooooooooi ! susahh siak nak cari . padahal kat tampoi . disebabkan tak jumpa , aku ditinggalkanlahh dekat Masjid Tampoi Utama bersendirian . takut memang tak boleh nak cakap lahh . nasib baik dania kutip aku :) #soo thank you . round-round dengan dia pun masih tak jumpe rumah syazlin . last-last kitorang berdua ditinggalkan kat busstop . jalan punye jalan , tanye punye tanye kat orang , barulahh jumpe . itupun nak dekat berape kilometer  kitorang berjalan macam nak tertanggal segala tulang-tulang kaki . dahh tu , kene naik tangge sampai tingkat empat .

sampai rumah dia terus serbu bilik dia . Masyaallah ! rupenye tenga terbungkang atas katil --'. aku telefon macam nak mati , dia sedaappp tidur . atooyai ! hahaha :D but it's okay disebabkan semalam birthday dia . kire sweet memory lahh bile ingat balik :* apepepun , sangat seronok dapat keluar . tapi agak terkilan sebab Ainnabila tak join . sedihh lah :'(  kat cs , tengok movie "suatu malam kubur berasap" . kire okaylahh even yang aku gelak tuhh kebanyakkan lawak yang gila bodoh . then , round-round cari beg for dania's camera . berape banyak kedai kitorang keluar masuk , keluar masuk . naik rimas orang kedai tuhh tengok kitorang . lalalalalalala :p lantak kau lahh . dalam pukul 5 lebihh , baru lahh aku terkedek-kedek nak balik sebab takut abah marah . #that's me

No comments: