Friday, December 9, 2011

kampung

sekarang ni kat rumahh atok kt kampung melayu . macam biasa , aku kat cc dengan sepupu aku . internet ade kat rumah atok tapi rasenye , bulan ni belum bayar nampaknye . terbang gi giant pastuhh terus lepak sini . semalam pergi shopping dengan makcik . kene belanja :) free gituhh . semua di tanggung beres sama dia . plan hari ni , geng-geng kaki wayang kat rumahh atok aku nak pergi nengok movie . tak tahulahh jadi ke tak . dan tak tahulahh aku pun pergi ke tak . kalau pergi , Alhamdulillah syukur syukur :) 

dekat cc ni macam-macam perangai aku tengok . yg tak senonoh memang konfem ade . yang tak bolehh bla , sorang pakcik dalam lingkungan 30-40 tahunn , tenga syok nengok ultraman kat youtube . bedekak gila siak . pakcik , pakcik . cd berlambak kat luar kenape tak beli pastuhh nengok kat rumah ? memang pro la pakcik ni bab-bab nak buadd aku tergelak :D apepun  , lantak mu lahh . esok aku nak pergi hotel ! wohoo ! kawan ayah aku jemput family aku pergi birthday party anak dia kat Tropical Inn Hotel ( macam tu kut nama dia ) . tema : biru putih . malangnya aku takde baju warna biru . so , esok kaut je lahh baju ape yang ade . ape aku kesahh . asalkann ade baju . rasenye tu je kut aku nak post . daa :)

No comments: