Tuesday, December 6, 2011

cerita cerita

okehh , now i'm back . first , aku bukanlahh peminat korea yg sangaat fanatik seperti syazlin afieka didalam gambar nihh #sanggupbaceEPOP . 

hahaha :D tapi semenjak cuti nihh aku layan lahh jugak semua cerita cerita korea cam My Girlfriend Is A Gumiho dan lainlain . maklumlahh , tu jehh yg ade . makin cuti makin aku melekat kat depan tv . layan semua cerita . termasuklahh kartun yg dulu aku anggap 'kebudak-budakkan' . nak tahu kartun yg aku tk pernahh miss ? haha , SPONGEBOB SQUAREPANT and DANNY PHANTOM . tak tahu macam mane aku bolehh gila dgn cerita tuhh . tapi bile dahh penat , rase macam nak tukar mood , aku tengok balik klip-klip Showdown yg lepas . wahh , teruja gituhh even dahh nengok banyak kali . favourite crew ? of course lahh Elecoldxhot . haha , aku suke sebab , err weh , tengoklahh care diorang , movement diorang . sharp giler . aku mcm nk tergolek nengok kt dpn tv tuhh . lagi time diorang macam vampire tuhh . 


okehh , next story . sekolahh makin tiba . tapi setakat nihh aku belum buadd apeape persiapan untuk pergi sekolah contohnye macam tudung putih , beg , alat tulis and laen-laen . barang hostel pun belum beli lagi . haduhh . mak kate semua tuhh beli time dahh nak naik sekolah . okeh fine . tak sabarnye nak sekolah . maybe bagi sesetengah orang , time cuti is the best sebab tak payah fikir pasal homework , kerja kursus or whatever lahh . diorang bolehh lepak dengan membe-membe diorang . orang kate free gituhh . tapi bagi aku , sekolah lagi better . wehh , jangan salah anggap , aku pun tak suke terbeban dengan homework tapi time sekolah je lahh aku bolehh lepak dengan kawan aku . kat sini ? puihh , jangan harap . semua dengan kerja sendiri . aku pulak dahh macam burung hantu kat rumah . burung hantu ye . malam tidur lambat , pagi bangun saaaangaaat lambat . hahaha ;| . nak buadd macam mane . tu yang aku mampu :p . tolong kemas rumahh ? aku ?? jangan haraplahh . ikut mood jawabnye . rase mcm nak kemas , aku kemas . malas , aku tak kemas sampailahh kene suruh dengan mak aku . itulahh aku . kene ketuk , baru buadd kerja . 

No comments: