Wednesday, November 16, 2011

you are W O N D E R F U L

wehhh , aku rindu korang gila nak mati . mampus aku nak sekola balek , taknak duduk rumahh . bile siakk bolehh jumpe korang balek . tahunn depan konfem ramai dahh tak ade . haduuuiii . 

best moment :) #aida,aku tak kesa tak dapat rantai tuhh . ape yang aku nak cume dengan korang je .

 korang bende terhebadd dalam hidupp aku . i do miss you .

kenangan nihh

yeahh , itu dia membe-membe aku yang sekepale :)

enjoy the food -,-

with Aqilah nan .

si tunjang , miss you . 

siti nur fatin , si gila -..-

random awesome :B

sumpahh , aku rindu kau .

itu saje post aku . untuk yg membace , silakann . mereka terlalu istimewa dlm hidup aku . hahaha , aku for sure tkkn lupe perangai mereka yg mcm kanak-kanak 'istimewa' tuhh . hahaha :D mehh aku listkann :
  • syazlin afieka
  • dania dzumira
  • siti nur fatin
  • khairun nisa 
  • intan anura
  • haslinda idris
  • nurain jaafar
  • ain nabila
  • halimahtul saadiah
  • aqilah nan
  • fatin aqilah
  • dan lain-lain (maaf,terlalu banyak utk disenaraikan.harap tak terase)
you are truely WONDERFUL :)

No comments: