Tuesday, October 18, 2011

Saya Gembira Macam Mereka :)

baru balikk dari Taman Sinar Harapan . fulamakk , best siott . aku fikir tempat tuhh teruk la sangat . rupenye oke lahh jugak tempat tuhh . macam sekolah . best gila sebab diorang macam layan jehh . kelakar memang tak bolehh nak cakap lahh . ade sorang laki nihh , dia pandai gila jahit . swear lawa gila dia jahit sarung kusyen . aku pun tanye lahh , 'hai , name sape?' #smbilsenyum . pastuh dia jawab , 'akmal' . aku tanye lagi , 'umur ?' . dia kate , '7 tahun' .haa ? rupe-rupenye dia dahh 18 tahunn . tapi dia memang baik dan comel . ade lagi sorang budak comel , muke macam budak kecik , name Najmi . umur , hehe 16 tahunn . sumpah comel giloo !

itu saje nak cakap . kepada awak , robocop , tadi tak perasan lahh . memang aku cari dia tapi kenape ntah aku bolehh terlepas pandang padahal membe-membe aku sendiri nampak . takpe , esokkan ade :)   #damuledatuhh

No comments: