Monday, October 31, 2011

hilarious story

hai hai :0 aku sekarang nih dahh tak tahu nak buadd ape-ape lagi . entahh lahh . macam yang dikatakan Ainnabila , aku R I N D U dia dho . tapi bukan yang dia punye lahh . mestilahh yang aku admire . hadoii --' tak tahu lahh nak cakap macam mane lagi . bile orang tanye , aku jawab 'no comment' . tu je lahh . ohh , btw jeans ngan baju-baju aku dahh selamat tiba kat locker aku . susahlahh bile semua benda orang nak kawal , nak buang even tu hak milik orang tuhh sendiri . so , aku membantu pakaian aku tuhh dari dibazirkann a.k.a dibuang . mesti ma aku terkejut tengok almari baju anak dara dia dahh clean and clear :D hahaha . maaf ma , anakmu ini cume nak selamatkann harta dia jehh . 

back to the story , memang lahh aku dah penad tapi aku pun tak tahu kenape aku still 'sayang' dia lagi . dia tu dahh jadi bende yang terbaek dalam hidup aku :) aku tak kann pena 'memperkotakkatikkan' ape yang dia buad . biarlahh dia dengan life dia and and biarlahh aku dengan life aku . for whatever reason #cehceh , dia still jadi bende yang selalu aku fikir . 

No comments: