Monday, October 17, 2011

HAPPY TRIP :)

selamat malam semua ! hari nihh aku tak nak speaking-speaking lagi . rase macam nak terbelit je lidah ni . sekarang ni aku rase macam tak sabar pulak . esok , dalam lebih kurang 40 orang budak tingkatan 3 ade buad kerja amal dekat TAMAN SINAR HARAPAN , TAMPOI . ayoyo , asal dengar orang cakap TAMPOI  je mule lettew fikir pasal 'orang gila' . sebenarnye , mereka-mereka tuhh bukan gila tapi ade masalah IQ . itu je . tak baik fikir buruk-buruk pasal diorang . mereka pun manusia jugak macam kite-kite nihh . hehehe . yang pasti , ana nak diorang gembire esok . senyum from ear to ear okehh ? 

tapi kann , berharap gila robocop pegi sekali . dia tak pegi . kecewa bole . tapi takpe . hari Rabu kann ade lagi . macam ade satu lagu tuhh , " i stalk your profile , when i miss you . tengok semua gambar you tanpa jemu .. " gitu-gitu lahh . rindu pulak nak text dia , nk buad macam mane , kedit belom masuk lahh . ade mase kite text okehh ? yang tadi tuhh bukan nye aku marahh pun kat dia . buad ape seh nak mara-mara . hahaha :D  #yelahhtuAliyahni  . aku gembire gila tadi . nak tahu aku buad ape ? jeng-jeng-jeng , aku rembat slip dia dengan target dia . siot kann aku . macam orang sakai mane ntahh . takpe :) da akhir tahun pun kann ? membe-membe aku yang laen pun ade jugak yang tiru ape yang aku buad . amboi semua !

okelahh , mate pun da semakin mengecil nihh . takut kang tak dapat bukak langsung . #nilahhnaseborangmatesepetkann . ape pun aku bla dulu . Assalamualaikum :)

No comments: