Saturday, October 29, 2011

aku oke :')

banyak sangat benda yang aku dapat tahu lately and aku sangat-sangat terkejut . entahlahh , aku nak marahh , rasa macam tak boleh . so , seperti biasa 'senyum lebar-lebar sampai telinga , jangan cakap dengan orang apa yang aku rase' . tu je lahh . aku tak suka orang cuba atur hidup aku . sorry ma , tapi kite tak nak . ma cakap nak hantar kite sekolahh agame . WHAT DA HECK ! kite tak mahu lahh ma . kalau ma nak suruh kite berubah pun jangan lahh campak kite sampai situ . TAK SANGGUP lahh . kite belum ready lagi . sungguh menakutkan bila ma kate nak buang semua jeans-jeans kite and and gantikan dengan jubah dan tudung labuh . ayoyo ! TAK NAK ! 

so , mintak-mintak lahh mak aku tuhh tukar fikiran . siapa yang tak nak berubah ? memang aku nak tapi belum tiba masa lagi lahh . bila sampai je time tuhh , maybe aku akan berubah tapi bukan 100% lahh . but i try . 

then , hari nihh aku terjumpa something yang buadd aku rase macam dush ! dush ! #kenetumbuk . hadoii ! sabar aliyah , sabar . biarlahh mereka . kau kan kuat . huuh , tahan tahan . tapi kann , aku rase macam nak nangis je . kalau ikutkann da berapa banyak kali aku nangis siakk . problem banyak punya pasal lahh . tapi aku tetap senyum . orang kate , fake smile boleh sembunyikan masalah kite dari dikesan orang lain . memang betul tuhh .






No comments: